Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Permohonan Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia (KDS1M)

ahsfantasy24 | Rabu, Julai 04, 2012 | 13 Buah Fikiran Pengunjung
Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia (KDS1M) telah dilancarkan oleh KPDNKK beberapa hari yang lepas dengan menawarkan potongan harga kepada semua penggunanya; pelajar IPTA dan juga IPTS. Pelajar dengan jangka masa pengajian satu tahun dan ke atas layak memohon dan akan diberikan secara percuma. IPG pun layak memohon, ini yang best.

Diskaun yang ditawarkan adalah bagi pembelian barangan dan perkhidmatan terpilih seperti buku dan alat tulis, kelengkapan sukan / peralatan / pakaian, klinik kesihatan / optometri / cermin mata, makanan / minuman, penginapan, salun / pusat / produk kecantikan, produk IT dan lain-lain; tertakluk kepada syarat-syarat yang ditetapkan oleh syarikat-syarikat yang mengambil bahagian.

Cara Memohon Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia
  • Pelajar tidak perlu membuat permohonan. KDS1M akan disalurkan secara automatik kepada pelajar melalui pihak pentadbiran IPT masing-masing setelah kementerian / Agensi / IPT mengemukakan maklumat pelajar yang lengkap kepada Bank Rakyat bagi membolehkan pelajar mendapat KDS1M. (Nama, No. KP, No. Matrik, Jantina, Nama IPT, Peringkat Pengajian, Tempoh Pengajian, Tahun Pengajian Semasa, Tahun Tamat Pengajian, Alamat Rumah, Emel dan No. Telefon Bimbit).

P/s: Bunyinya macam menarik tapi tak tahulah sempat menikmati atau tak.

13 comments

4 Julai 2012 12:55 PTG

dowh... aku tinggal setahun lagi. Rasa2 sempat tak.. Amin.. sempat.!!!

4 Julai 2012 1:31 PTG

salam..

saya langsung tak boleh guna ni..

4 Julai 2012 1:35 PTG

menarik2....mohon share =)

4 Julai 2012 1:35 PTG

menarik2....mohon share =)

4 Julai 2012 1:39 PTG

@reenapple
kamu setahun, sy lagi 4 bulan.
sama2 doakan kalau nak (:

@Syira
salam kembali.. bukan rezeki kita, huu ~

@Apiz
sila2.. ^^

4 Julai 2012 1:52 PTG

apsal la masa akk belajar dulu takde kad ni?

4 Julai 2012 2:06 PTG

@msredcheesecake
sbb kerajaan masa tu tak macam kerajaan kini ^^

4 Julai 2012 2:33 PTG

betsnye.....nak jugakkkk....

4 Julai 2012 4:09 PTG

bestnya siswa2 dan siswi2 masa kini. dulu tak ada pun benda ni

4 Julai 2012 7:34 PTG

ermm tinggal beberapa bulan jew lagi den nk habis belajar. sah2 tak boleh mohon kan.

4 Julai 2012 8:32 PTG

@HeNRieTTa JoSe
sila serang HEP ^^

@Boni JLL3
lain pemimpin, lain pancingnya (:

@Alieza Dayasari
insyaallah boleh, huhuu..

5 Julai 2012 12:16 PTG

untung siswa sekarang ni...mcm2 kemudahan di beri

1 September 2012 2:38 PTG

bile boleh dpt ? huhuhu . betul eh tak payah mohon ?

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)