Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Permohonan Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia (KDS1M)

Posted by Ahsfantasy Ryu Rabu, Julai 4 13 Buah Fikiran Pengunjung
Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia (KDS1M) telah dilancarkan oleh KPDNKK beberapa hari yang lepas dengan menawarkan potongan harga kepada semua penggunanya; pelajar IPTA dan juga IPTS. Pelajar dengan jangka masa pengajian satu tahun dan ke atas layak memohon dan akan diberikan secara percuma. IPG pun layak memohon, ini yang best.

Diskaun yang ditawarkan adalah bagi pembelian barangan dan perkhidmatan terpilih seperti buku dan alat tulis, kelengkapan sukan / peralatan / pakaian, klinik kesihatan / optometri / cermin mata, makanan / minuman, penginapan, salun / pusat / produk kecantikan, produk IT dan lain-lain; tertakluk kepada syarat-syarat yang ditetapkan oleh syarikat-syarikat yang mengambil bahagian.

Cara Memohon Kad Diskaun Siswa 1 Malaysia
  • Pelajar tidak perlu membuat permohonan. KDS1M akan disalurkan secara automatik kepada pelajar melalui pihak pentadbiran IPT masing-masing setelah kementerian / Agensi / IPT mengemukakan maklumat pelajar yang lengkap kepada Bank Rakyat bagi membolehkan pelajar mendapat KDS1M. (Nama, No. KP, No. Matrik, Jantina, Nama IPT, Peringkat Pengajian, Tempoh Pengajian, Tahun Pengajian Semasa, Tahun Tamat Pengajian, Alamat Rumah, Emel dan No. Telefon Bimbit).

P/s: Bunyinya macam menarik tapi tak tahulah sempat menikmati atau tak.

13 Buah Fikiran Pengunjung:

reenapple berkata...

dowh... aku tinggal setahun lagi. Rasa2 sempat tak.. Amin.. sempat.!!!

Syira berkata...

salam..

saya langsung tak boleh guna ni..

Apiz berkata...

menarik2....mohon share =)

Apiz berkata...

menarik2....mohon share =)

ahsfantasy24 berkata...

@reenapple
kamu setahun, sy lagi 4 bulan.
sama2 doakan kalau nak (:

@Syira
salam kembali.. bukan rezeki kita, huu ~

@Apiz
sila2.. ^^

msredcheesecake berkata...

apsal la masa akk belajar dulu takde kad ni?

ahsfantasy24 berkata...

@msredcheesecake
sbb kerajaan masa tu tak macam kerajaan kini ^^

HeNRieTTa JoSe berkata...

betsnye.....nak jugakkkk....

Boni JLL3 berkata...

bestnya siswa2 dan siswi2 masa kini. dulu tak ada pun benda ni

Alieza Dayasari berkata...

ermm tinggal beberapa bulan jew lagi den nk habis belajar. sah2 tak boleh mohon kan.

ahsfantasy24 berkata...

@HeNRieTTa JoSe
sila serang HEP ^^

@Boni JLL3
lain pemimpin, lain pancingnya (:

@Alieza Dayasari
insyaallah boleh, huhuu..

munna berkata...

untung siswa sekarang ni...mcm2 kemudahan di beri

AishaMyra berkata...

bile boleh dpt ? huhuhu . betul eh tak payah mohon ?

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)