Segala cadangan, perkongsian, komen, kritikan membina, teguran atau apa juga respons kepada pihak penulis, bolehlah diajukan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com. Terima kasih atas kunjungan...

Fitri Haris (ex-UNIC) Playboy!

Posted by Ahsfantasy Ryu Rabu, Disember 1 38 Buah Fikiran Pengunjung

Hancur luluh la hati peminat-peminat Mohd Fitri Mohd Haris (terutamanya saya), yang tampan bergaya ni bila dengar statement di atas tu. Sedia maklum, "Fitri merupakan seorang playboy, pemeras wang dan tidak bertanggungjawab terhadap perkahwinan" adalah statement yang dikeluarkan oleh bekas isteri kedua Fitri yang telahpun disangkal oleh Fitri sendiri melalui temuramah oleh media.

Peristiwa ni dah lama berlaku dan kepanasan cerita ni pun da beransur sejuk tapi nak buat macam mana, saya baru tahu. Mungkin masa hot tu saya tengah sibuk buat assignment. Eh, lambat betul!


Perkahwinan Fitri dengan isteri pertamanya iaitu Saleha Soffyan dikurniakan seorang anak iaitu Sofea Solehah diuji dengan kehadiran isteri keduanya. Fitri mengahwini isteri keduanya pada 12 Mei 2009 di Songkhla Thailand seterusnya menceraikan isteri pertamanya iaitu Saleha pada Jun 2009.

Saya sendiri pun tak tahu apa kesudahan cerita ni. Namun saya doakan kebahagiaan buat Fitri dan Saleha jika ada ruang untuk kembali. Jika benar isteri keduanya adalah penyebab keruntuhan rumah tangganya, diharapkan ia berubah dan Fitri kalau sememangnya kamu yang buat onar, kembalilah ke jalan yang diredhai Tuhan.

P/s: Perkara halal yang paling Allah benci adalah penceraian. Na'uzubillahiminzaalik...

38 Buah Fikiran Pengunjung:

♥ LULU ♥ berkata...

kite pon x tau pasal fitri ni
erm..x sangka nye!
x pe la..harap dia dapat selesaikan mslh ni dgn baek...

Revolter AMI berkata...

salam..pertama skali,dlm soal membabitkan isu peribadi artis,sy lebih suka berkecuali sebab kisah2 lepas,bila sy memihak pd satu phak,akhirnya terbukti pihak yg disokong tu lebih teruk kesudahannya.

tak perlu selindung,amik contoh kisah ust akhil dgn maiza dulu.kesudahannya, maiza makin hlg arah. cnth len,abby-norman dan byk lg cnth.

so pilihan terbaik,doakan kebaikan untuk smua,termasuk artis2 di Malaysia. manusia tetap manusia,kalau da tersilap, pd siapa kita kembali?jawapan ada dlm diri kita

mahfudzah berkata...

kesiannye isteri pertama dia..tapi kalau difikirkan balik..ishhh..kenapa smpi kawen katthailand?ehem2..ade papeni isteri kedua ni..aishhh-.-

MiSs AiNiE berkata...

salam kak....xsgka eh sal dye ni...sy pn bru tau ni...

ahsfantasy24 berkata...

>> ♥ LULU ♥:

huhu tu, bwu jep dpt tw time blogwalking,siap msuk metro n melodi da pn, hee

ahsfantasy24 berkata...

>> Revolter AMI:

tgas si suami sptutnya mmbmbing isteri,
tp xpe la, kte doakan yg terbaik.. ^^,

ahsfantasy24 berkata...

>> mahfudzah:

wallahua'lam..
mmg tmbul tnda tnya nape smp sne,
huhu~

ahsfantasy24 berkata...

>> MiSs AiNiE:

huhu me too cyg.. ^^,

Mr_17 berkata...

bukan nk ckp la tp hakikat yg kita kena trime ialah klu dh artis tu, artis la jgk kan....huhuhuu...

ahsfantasy24 berkata...

>> Mr_17:

huhuhuhu.. tp ciyes cian at de ny 1st wife, huk3~

Revolter AMI berkata...

ya..tugas suami membimbing isteri.itu mmg diakui.yg sy maksudkan, dlm apa2 isu timbul,kita cuba jd neutral. itu je.peace no war.tak baik gaduh2..haha (^_^).

sori ek kalau terkasar

ahsfantasy24 berkata...

>> Revolter AMI:

hehe xdek la, ok2 jep..
yewp, bile da tlepas heboh kt media nei xcomey lak jdiny..huhu~

syazwa berkata...

wat? bini ke 2 dah? hebat. heh

DDrfauziah berkata...

Aslmkm.
Ini sekadar pandangan:
Jika memandang dari kanta mata orang ramai, kita sukar membuat penilaian yg adil ... hanya mereka yg terlibat tahu, & Allah SWT Maha Tahu segalanya.
Jangan dikesalkan & jangan dirintihkan. Jika dirasakan banyak yg tidak kena & cacat cela, jadikan segalanya sebagai sempadan.

ahsfantasy24 berkata...

>> syazwa:

hehhe, agk hebat cyg :)

ahsfantasy24 berkata...

>> DDrfauziah:

Insyaallah, sme2 kte jdikan pngajaran, thanks kak G! ^^,

inipaencomot berkata...

fitri ada ckp
bini num.2 dia tu peminat fenetik dia dan sengaja bomohkan fitri supaya fitri suka kt dia
kalao ikot logik ada betulnya
bukan ke fitri mmg cintakan soleha ?
diorg sanggup korban masa muda semata2 nk kawen awal

yg penting kte sbg org luar
jgn fikir bukan2
mungkin fitri ada masalah peribadi
doakan yg terbaik utk fitri n keluarganya
:)

ahsfantasy24 berkata...

>>inipaencomot:

yewp, sme2 kte doakan yg trbaik utk
fitri, isteri2 dan anakny ^^,

Mohamad Izwan berkata...

naik turun alam perkahwinan yang kadang2 tidak disangka2...

ahsfantasy24 berkata...

>> Mohamad Izwan:

ujian adalah tarbiah dr Allah~
^^,

Cik Kira berkata...

walaikumsalam
arghh..luluh hati aq bace ni.hahaha

AaBa berkata...

kesiaannya isteri pertama.. ada gak dgr yang beliau kene buat2.. tp xtau la sejauh mane kebenaran tuh

ahsfantasy24 berkata...

>> Cik Kira:

huk3.. me too cyg!

ahsfantasy24 berkata...

>> AaBa:

hmm ksian kt sleha, mngsa keadaan..
xthu la sjauh mne kbnrn sume nei,hu2

tqajml berkata...

la yeke????
x prnh tw pon...

FARISZ@AZ.Com berkata...

Hanya rakan rapat angah fitri kenal dan tahu kisah sebenar.Sebaiknya bersangka baik dengan dia.
Kisah berkaitan angah fitri ni panas selepas melodi memanaskan kisah dia.
yang kesiannya bakal menghancurkan krear nasyid dia.fan page dia yang mempunyai puluhan ribu peminat pun didelete sebab ada serangan peribadi dilakukan di page dia.
Apa2 pun semoga apa yang tersingkap akan terungkai suatu masa nanti.

ahsfantasy24 berkata...

>> tqajml:
xpati la tu hnya dia n Dia yg tahu :)

>> FARISZ@AZ.Com:
same2 kte doakan yg trbaik tuk sume :)

Management Consultant berkata...

SEMPENA SAMBUTAN MAULIDUR RASUL 1432 HIJRAH PADA 12 RABIULAWAL 1432H BERSAMAAN 15 FEBRUARI 2011, sma-samalah kita bersalawat

dhilla nazli berkata...

jgn point2 org.. kte yg tataw ape niy.. rilex je... bende un tataw mne btol mne salah kn.. still sokong fitri dri blkang..

ahsfantasy24 berkata...

>> Management Consultant:
thanks sis, ingat mngingati ke arah
kebaikan :)

>> dhilla nazli:
relexs dik, dinasihatkan baca entry
dlu bru komen ^^,

cikguden berkata...

oh yer

ct mas ayu berkata...

ya Allah..sy mmg xberapa percaya dengan apa yg sy dgr dan baca..hanya engkaulah yg Maha Mengetahui dan jika benar Fitri Haris seperti itu,,berikanlah kesedarandan kekuatan iman kepadanya..Sesungguhnya setiap hambamu tidak lari daripada kesilapan...Amin....

ahsfantasy24 berkata...

>> cikguden:
oh ape yer? hehe~

>> ct mas ayu:
kte pn tkejut..
hmm kteserah pd Allah,
smoga smuanya perolah yg trbaik~

faraSHe berkata...

ye ker macam tuh???sedehnyer..tp kalo dgr dy kene bomoh tu,cam kesian jugak kan???tp tgk tak at youtube,,sleha ade buad slide show utk fitri haris.. tu mase dyorg maseh bhagia..sian jugak en,,mase bace entry ni,,da geram giler ar..tp pas bace komen,,rase kesian plak..

Nur Asilah Ariffin berkata...

Boleh percaya ke semua tu? mungkin ada yg benar dan ada yg x..selagi kita x tahu cerita yg sebenarnya,selagi itulah kita x perlu bersangka buruk.apa-apa pun,kita doakan yg terbaik utk Fitri dan sekeluarga.

cikpinky berkata...

heh.bru bce entri basi ni...kih2 :P...dh nk msuk 2thn upenye cite ni.

IU | ahsfantasy24.com berkata...

@faraSHe
Tu dugaan untuk dia..

@Nur Asilah Ariffin
Kita tak tahu lagi dugaan kita macam mana :)


@cikpinky
Jom doakan yang terbaik buat semuanya ^^

mrs.shahifinfin berkata...

insyahAllah mintak2 dy bukan jenis macam tu...doakn jela yg baik2 :')

(tenengsngttngokmkefitri) :D

Catat Ulasan

Penulis mengalu-alukan sebarang perkongsian maklumat, komen, cadangan penambahbaikan, dan respons untuk untuk meningkatkan mutu kandungan dan penulisan di blog ini. Hantarkan maklum balas melalui ruangan komen atau emelkan kepada penulis melalui emel ahsfantasy24@yahoo.com.

Jangan lupa untuk menjadi pengikut setia, klik 'FOLLOW' sekarang! (◕‿◕)